دیدار دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بازگشت
دیدار دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان
  
 
جعفر واحدی دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که به منظور بازدید از امکانات و ظرفیت‌های هنری استان کردستان جهت میزبانی از جشنواره سی‌ام به این استان سفر کرده است، با علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش ستاد خبری سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از سنندج، جعفر واحدی دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران و تیم همراه که به منظور بازدید از امکانات و ظرفیت‌های هنری استان کردستان جهت میزبانی از جشنواره سی‌ام به این استان سفر کرده‌اند، صبح امروز ضمن دیدار و گفت‌وگو با علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، از اماکن هنری و نگارخانه‌های استان بازدید کردند.
 
در این دیدار، زمینه‌های تعامل و هم‌افزایی به‌منظور برگزاری هرچه‌شایسته‌تر سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در استان کردستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از اهم فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود تاکید کردند.
 
گفتنی است که سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، نیمه نخست شهریور ماه سال جاری در استان کردستان برگزار می‌شود.
 
تاریخ خبر:  1402/05/03