رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره‌ هنرهای تجسمی جوانان ایران منصوب شد بازگشت
محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره‌ هنرهای تجسمی جوانان ایران منصوب کرد.

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره‌ هنرهای تجسمی جوانان ایران منصوب کرد.

 
متن این حکم به این شرح است:
 
«جناب آقای محمد خراسانی‌زاده
مدیرکل محترم دفتر هنرهای تجسمی
 
جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در طی سالیان متمادی برگزاری خود، رویداد مهمی برای شناسایی استعدادهای درخشان هنری جوانان عزیز ایران اسلامی می‌باشد. به همین منظور و با عنایت به سوابق مدیریتی و هنری جناب‌عالی به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان» منصوب می‌شوید.
 
امید است در سایه الطاف الهی، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و با همفکری و همکاری سایر اعضا و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنرهای تجسمی نسبت به برگزاری هرچه بهتر این رویداد موفق و مؤید باشید.
 
محمود سالاری
معاون وزیر در امور هنری»
 
گفتنی است که نمایشگاه آثار منتخب هنرجویان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، این روزها در نگارخانه رسول مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران درحال برگزاری است.

 

تاریخ خبر:  1402/04/13